Idag/igår

Igår: Igår så jobbade jag båda på gärdet! Dom var super fina.. Dan var helt fantastisk, han var avslappnad och kunde komma ner i form i galoppen.. helt FANTASTIC! Älskar han
Aprill var också fin men hon fick mera kontitions jobba och markarbeta eller ja det är ju samma som Danni fick göra..haha men och var också jätte fin, han var pigg å glad! ;)
 
Idag: idag fick Danni gå på gärdet och hoppa ett litet terräng hinder.. det tyckte han var jätt kul, Idag testade jag ett nytt bett på han.. och jag tycker att han faktist funkade riktigt bra på det! men jag har ju inte riktigt provat att hoppa på det än.. men än så länge tycker jag om det!
April fick gå i skogen å jobba.. hon var jätte duktig! vi galoperade en väg och jobbade henne den så kallade "långa" väget tbx å då vart hon super fin, men hon taktar alltid efter men har travat/galoperat om hon inte tillåmed gör det innan man har börjat med det..;) Haha crazy horse!
 
Jag tror att jag å lilla mamma ska gå ut å gå ringleden sen.. ;)
Glad alla hjärtans dag på er! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idafranzeen.blogg.se

Elit ryttare April Is Full Of Suprises Dan The Man Läs gärna min blogg!

RSS 2.0