Vetlanda m.m

Tjen tjena :)
Igår så var jag på tävling i Vetlanda, Det gick super bra! Jag var nolla och placerad i La med April..och det bästa var att rundan var rytmisk och fin! Sen tävlade jag en MsvB efter de och då så var jag nolla i grunden och sen i omhoppningen så tänkte jag "vinna eller försvinna" så då red jag på lite för fort och tryckte av henne för stort på en oxer men det var en bra runda där med så är jätte nöjd med helgen, Sen så stannade jag kvar på tävlingen och var och hjälpte min grymma vänn Linus Herzig! Jag var oxå med min älskade Clara, Jag träffade oxå 2 st goa tjejor, som heter Linn och Isa :) Alltid lika kul att träffa nya vänner!
Skriver mera i morron ;)
 
Vill bara säga att jag älskar dig mamma! du är bäst! Tack för allt du gör för mig! <3
April
Dan
Psst, det kommer mera bilder och filmer på Danii ;)
//Ida
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idafranzeen.blogg.se

Elit ryttare April Is Full Of Suprises Dan The Man Läs gärna min blogg!

RSS 2.0