GP-ponny

Godmorgon!
 
Igår så red jag munboro razor i ett GP-ponny kval på Grevagården. Han var suuuuper fin och vi startade som nummer 1 av 58 st ! Så stildomaren var ganska försiktig med poäng i början.. sen så gav han jätte höga i mitten och sen så gick han ner till låga poäng igen.. det var ju första gången för han så det var ju inte så lätt för han! Men jag var felfri och gick vidare till semifinal med bässta Razor! Stil domaren kom fram till mig när dom delade ut priserna och sa    " var det du som startade först?" Då sa jag " Ja det var det" Då sa han " Okej, men det var tur att du kom med för det var en super fin runda"!
Efter som jag startade först så kunde han ju inte ge så höga poäng direkt.. men jag är ändå super nöjd! VI är ju vidare till SEMI FINAL!! Nu är det bara att hålla formen till semi finalen !! :D
Taaack så mycket Anna och Johanna Sundberg! Razor äger!!
 
Idag ska jag tävla Dan The Man på grevagården! Skriver när jag kommer hem från tävlingen sen!
 
Emmy stannade hos mig från fredag - lördag! Det var super kul! Emmy var också jätte duktig på GP- ponnyn!!
Bild: jag och Razor på GP-ponnyn :)


Kommentarer
PH

Göööötttttt mos😃

2013-03-10 @ 07:09:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idafranzeen.blogg.se

Elit ryttare April Is Full Of Suprises Dan The Man Läs gärna min blogg!

RSS 2.0