träning

Tjenare!
Igår så var jag på Emma emanuelsson träning på Grevagården, han var super pigg,taggad och helt död i munnen! han lyssna inte på mig och han gjorde som han ville! Fast han hoppade ju alltid men allt det andra var kaos.. hehe busiga lilla Dan hade en dag som inte var så bra igår..
Så efetr träningen gick vi in i ett annat ridhus och försökte få han lungt å lyssna lite på mig.. det gick faktist ganska bra till slut!
Aprill fick gå ut i skogen och ha lite kul! Hehe..april var som vanligt iaf!
nu ska jag snart gå till skolan, när jag kommer hem ska jag åka ner till en som heter Tina och rida Dan i henne ridhus.. så jag kan jobba ingnom han och få han lung på andra ställen än hemma.. det vore ju bra om han kunde bli lite lung för jag ska ju tävla till helgen..;)
Skriver när jag kommer hem från Tina :)
//Ida
Om det är någon som vill ha en sådan hjälm nedan? så har jag en helt ny!! Intresserad skicka på min kik- franzen99 eller till min mamma- 0731821517 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idafranzeen.blogg.se

Elit ryttare April Is Full Of Suprises Dan The Man Läs gärna min blogg!

RSS 2.0