Skövde

Nu sitter jag i bilen på väg till Skövde, jag ska har lite presentkort osv.
Igår så var jag på tävling i Lidköping och jag e faktist väldigt nöjd ändå, jag hade 4 fel med båda i L:a men jag kom placerad med båda, jag kom 3:a med Dan och 5:a med Lexus,
Det var väldigt konstigt igår för att det var typ bara 6 st som gick i mål (2 av dom var jag) och resten av start fältet var uteslutna..:O och det var 20 starter..
Men när jag kommer hem från Skövde så ska jag rida ut i skogen osv.. :D idag är det ju väldig soligt och fint väder! Vi gillar!!;) //Ida
Kommer lägga ut film när jag kommer hem!!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idafranzeen.blogg.se

Elit ryttare April Is Full Of Suprises Dan The Man Läs gärna min blogg!

RSS 2.0