allt och inget

Hejsan,
Som vissa av er kanske vet så har jag nu Lexus justice hemma, det är en av katarina Bork´S  D-ponny, Jag har inte köpt den och jag äger den inte! Jag rider den bara medans den är till salu och medans Katarina är i Spanien.
 
Idag har jag varit på tävling i Alingsås!, Det har gått jätte bra och det var super kul,
Jag hade med mig April och Lexus.Det var 2:a omgången av Eliten och vårat lag Ale-jennylund kom 2:a :D Jippie!!
Jag red Lexus i förklassen och det gick jätte bra, Det var en La bedömning A:0/A:0, Och var var felfri hela vägen och kom 4:a av 40 starter, Han var såååååå fin! Sen red jag också April i Förklassen och lagklassen och då var jag felfri och placerad i förklassen och sen i lagklassen kom vårat lag 2:a!!!:D <3
 
Så nu taggar jag tills i morron då jag ska åka till Lidköping och tävla Lexus och Dan!! Tagga tagga!! :D
//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

idafranzeen.blogg.se

Elit ryttare April Is Full Of Suprises Dan The Man Läs gärna min blogg!

RSS 2.0